Графік роботи
понеділок – п’ятниця: 10:00-19:00
субота: вихідний
неділя: вихідний
Доставка перевізником ТОВ “Нова пошта”
Умови доставки:
- Доставка здійснюється кур’єрською службою або самовивозом із відділення/поштомату. Також доступний самовивіз з м.Києва, вул. Патріарха Мстислава Скрипника, 48А (за передзамовленням)
- Термін доставки залежить від вашого регіону, зазвичай це займає 1-3 робочі дні.
- Вартість доставки за тарифами перевізника. Доставляємо безкоштовно від 1000 грн.
Способи оплати:
- Готівкою при отриманні. (при даному способі оплати нараховується комісія за переказ коштів від Нової пошти у розмірі 2% від суми + 20 грн.)
- Безготівковий розрахунок: онлайн-оплата карткою Visa/MasterCard.(liqpay)
- Оплата через банківський переказ. (Оплата на рахунок ФОП)
Як отримати посилку на новій пошті?
Після відправки замовлення, на вказаний при оформленні номер телефону прийде повідомлення у Viber з номером транспортної накладної від «Нова пошта».
Як тільки посилка буде доставлена у відділення, прийде повідомлення в додаток.
При отриманні посилки необхідно:
1) пред’явити оригінали документів (оригінал паспорт громадянина України/закордонний паспорт, водійське посвідчення). Якщо у вас ще немає паспорта, то отримати посилку можуть батьки, пред’явивши свій паспорт і ваше свідоцтво про народження.
2) пред’явити номер транспортної накладної.
Ви можете знайти найближче відділення «Нова пошта», а також відстежити посилку.
Повернення.
Компанія “korusni.ua” здійснює повернення та обмін цього товару відповідно до вимог законодавства.
Покупець має право замінити товар на аналогічний або наполягати на повернення коштів за товар неналежної якості (якщо на упаковці товару виявлені недоліки, пошкоджена оригінальна упаковка або не задовольняє термін придатності) за умови, що товар було перевірено на складі Нової пошти у присутності працівника НП або до 2 діб після отримання товару в поштоматі/адресною доставкою.
Для підтвердження неналежної якості товару покупець повинен надати фото або відео докази менеджерам компанії “korusni.ua” за тел. + 38 093 669 18 63 (viber, telegram) або надіславши лист на пошту bez.caxapa.2016@gmail.com вказавши номер замовлення, і причину повернення.
У разі повернення або обміну товару у відділенні Нової Пошти – транспортні послуги компанія “korusni.ua” оплачує за свій рахунок за умови, що товар оглянули і повернули в відділенні Нової Пошти або в присутності кур’єра Нової Пошти (тобто послуга попереднього огляду товару).